Digitaal hypotheekadvies, hoe wordt dat nou ervaren?

11-03-21
Patrick Barkey – Hypotheekadviseur

We zijn al langer bekend met het fenomeen ‘digitaal hypotheekadvies’, maar sinds de komst van COVID-19 komt het toch echt een stuk vaker voor in de praktijk. Onze kantoren zijn echter nog steeds open, maar we zien het fysieke advies steeds meer op schuiven naar de digitale variant. Of dit blijvend is of dat het een tijdelijke vervanging is dat weten niet, maar we leggen je er graag alles over uit!

Is het voor mij weggelegd?

Om gelijk met de deur in huis te vallen: ja dit is ook voor jou weggelegd! Veel mensen denken dat het digitale hypotheekadvies niks voor hun is, maar uit ervaring weten wij dat letterlijk iedereen (elke leeftijdsgroep) hier goed mee overweg kan. 

Hoe wordt het door klanten ervaren?

Onze ervaring is dat klanten het digitale hypotheekadvies als erg fijn beschouwen. Onze klanten zijn achteraf vaak positief verrast over de technologie. Via het videogesprek kan jij of de adviseur bijvoorbeeld op een makkelijke manier het scherm delen, zodat degene aan de andere kant kan zien wat je aan het doen bent. 

Gaat het niet ten koste van de kwaliteit?

Nee, de kwaliteit van het digitale hypotheekadvies is precies hetzelfde als het fysieke advies. De persoonlijkheid wordt ook gewaarborgd doordat je elkaar gewoon kan zien en dezelfde onderwerpen komen aan bod in het digitale gesprek.  

Wil je een gratis en vrijblijvend eerste digitaal gesprek aanvragen? Doe dat dan hier

Artikel delen:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email

Liever een fysieke afspraak?

Lees ook